48 godzin do 4 edycji Connected Banking Summit – Innovation and Excellence
Nagrody 2022 Sponsor wiodący Microsoft.


Jak cyfrowe i nowoczesne usługi bankowe zmieniają sektor usług finansowych w Afryce Phyllis Migwi, Country Manager, Microsoft Kenya

Cyfrowa rewolucja zmienia sposób funkcjonowania bankowości. Każdy bank chce się rozwijać, wykorzystując bezpieczną
bezpieczną i zgodną z przepisami technologię, aby na nowo wyobrazić sobie swój biznes. To są innowacje o realnym wpływie
wpływ: zmiana oczekiwań klientów, spełnianie skomplikowanych regulacji, radzenie sobie z nowymi konkurentami,
zwalczanie zagrożeń cybernetycznych i inspirowanie wydajnych pracowników.

Utrzymanie przewagi konkurencyjnej i zróżnicowania oznacza zrozumienie potrzeb klientów i dostosowanie się do trendów rynkowych przy jednoczesnym dotarciu do osób nieobsługiwanych i nieubankowionych. Celem każdej Celem każdej organizacji świadczącej usługi finansowe jest stworzenie lojalnych fanów, a nie tylko klientów, poprzez dostarczanie prawdziwej wartości poprzez spersonalizowane doświadczenia.

Organizacje świadczące usługi finansowe muszą skupić się na napędzaniu i wzmacnianiu transformacji cyfrowej w całej organizacji.
transformacji cyfrowej w całej organizacji, z holistycznego punktu widzenia, obejmującego tech technologii, a nie skupianiu się na konkretnych produktach i narzędziach cyfrowych.

Umocnienie nowoczesnej bankowości

Istnieje kilka kluczowych trendów napędzających ewolucję sektora usług finansowych. Rosnąca
FinTech i big tech, wraz z ewoluującymi oczekiwaniami klientów w zakresie doświadczeń to dwa ważne trendy.
Podczas gdy rosnące regulacje ograniczają wzrost i zwiększają koszty. Starsze systemy utrudniają innowacje i transformację, a rosnące zagrożenie cyberprzestępczością jest wyzwaniem, z którym branża musi się zmierzyć. Branża musi stawić czoła temu wyzwaniu.

Klienci bardziej niż kiedykolwiek korzystają z cyfrowych kanałów zaangażowania, a w odpowiedzi na to organizacje
W odpowiedzi na to organizacje finansowe starają się zapewnić zróżnicowane doświadczenia klientów. Wzrost bankowości cyfrowej w czasie pandemii skłonił banki do przyspieszenia procesu transformacji cyfrowej transformacji cyfrowej.

Cyfrowe banki wiodą prym

FinTechy miały zwinne podejście do cyfryzacji, co obecnie wpływa na sposób, w jaki organizacje organizacje korporacyjne podchodzą do swojej cyfryzacji. Wiele instytucji finansowych dąży do odpowiedzialnego wzrostu i pogłębiać relacje z klientami poprzez dostarczanie zróżnicowanych doświadczeń klienta. Cyfrowe - Cyfrowo zaawansowane banki przodują w inwestowaniu w cyfrowe doświadczenia w zakresie ofert takich jak takich jak udzielanie kredytów. Przekształcenie krajobrazu usług finansowych pomoże napędzić dobrobyt gospodarczy w skali całego kontynentu i sprawi, że usługi finansowe będą bardziej dostępne dla osób
nieubankowionych.

Pandemia przyspieszyła przyjęcie technologii cyfrowej, która pozwala zaspokoić bieżące potrzeby, przy jednoczesnym zachowaniu równowagi w perspektywie długoterminowej długoterminowej. Organizacje świadczące usługi finansowe wybrały usługi w chmurze, aby napędzić transformację cyfrową ze względu na możliwość przyspieszenia wdrożenia, obniżenia złożoności i zarządzania początkowymi inwestycjami. Strona Możliwość przyspieszenia innowacji w celu obniżenia kosztów ma kluczowe znaczenie dla sukcesu.

Bankowość ekosystemowa - skup się na doświadczeniu, a nie na produkcie

W ramach potrzeby różnicowania nowych doświadczeń, zarządzania ryzykiem i zgodności z przepisami, branża usług finansowych
W branży usług finansowych obserwujemy przejście w kierunku otwartych i połączonych ekosystemów poprzez
modernizację podstawowych platform, w tym płatności i podstawowych systemów bankowych. Bankowość i płatności stają się bardziej otwartymi środowiskami niż kiedykolwiek wcześniej, a klienci korzystają z ogromnej z ogromnego zakresu nowych i użytecznych produktów.

Umożliwia to Banking as a Service (BaaS), który oferuje ekosystem, w którym licencjonowane instytucje finansowe integrują swoje usługi bankowe bezpośrednio z produktami firm niebankowych.
Connected BaaS zapewnia możliwość zarządzania ekosystemem partnerów od rekrutacji, licencjonowania,
partnerstwa i poleceń.

BaaS zbudowany w chmurze umożliwia bezpieczeństwo, zgodność i zarządzanie w pełni włączone, zintegrowane i zautomatyzowane w sposób płynny na całej platformie usługowej. BaaS usuwa wiele barier, które przedsiębiorstwa, które wcześniej próbowały wprowadzić lub zintegrować produkty finansowe i odblokowuje
bankowości.

Zaufana platforma jest podstawą do uruchomienia usług finansowych w chmurze, a organizacje, które stale rozwijają się, aby pozostać na czele technologii, staną się cyfrowymi liderami przyszłości i utrzymają swoją przewagę konkurencyjną.

Branża FSI musi przyjąć rygorystyczne środki zgodności i bezpieczeństwa

Branża doświadcza bezprecedensowej w swej intensywności kontroli regulacyjnej. Instytucje finansowe, które najlepiej zarządzają swoimi danymi dotyczącymi regulacji i zgodności z przepisami, znajdą się na drodze do lepsze zarządzanie ryzykiem i lepszą wydajność operacyjną. I chociaż instytucje finansowe chcą innowacji, aby dostarczać klientom lepszej wartości, nie uda im się tego osiągnąć, jeśli nie będą działać w ramach odpowiednich struktur zgodności z przepisami. nie będą działać w ramach odpowiednich struktur zgodności.

Aby stworzyć bezpieczniejszy świat napędzany przez cyfrową transformację, Microsoft przestrzega najsurowszych standardów bezpieczeństwa i prywatności w branży, aby umożliwić sektorowi finansowemu zarządzanie danymi i stworzyć własny system zarządzania. Strategia bezpieczeństwa cybernetycznego firmy Microsoft wykorzystuje ogromne ilości uczenia maszynowego, analityki danych w celu wykrywania i reagowania na anomalne zachowania z wewnątrz i z zewnątrz organizacji. poza organizacją.

Wybór właściwego partnera technologicznego w tym procesie digitalizacji jest kluczowy

Organizacje z sektora usług finansowych wprowadzają innowacje, aby zakończyć swoją cyfryzację poprzez modernizację platform, cyfrowe zaangażowanie klientów i cyfrowy rozwój pracowników.

Instytucje finansowe potrzebują dojrzałego dostawcy platform usług finansowych, który umożliwi im stworzenie nowoczesnego ekosystemu bankowego ekosystem bankowy z naciskiem na redukcję wydatków end-to-end i kapitałowych przy jednoczesnym wykorzystaniu technologii. Instytucje te korzystają z posiadania partnera, który zapewni im doradztwo branżowe doradztwo branżowe, doradztwo cyfrowe i partnera, który będzie z nimi współpracował w procesie przechodzenia od bycia spuścizną tradycyjnej organizacji świadczącej usługi finansowe na rzecz takiej, która jest skoncentrowana na technologii cyfrowej.

W firmie Microsoft zrozumienie potrzeb i celów branży usług finansowych jest dla nas bardzo ważne. dla nas. Chcemy zapewnić, że każda organizacja ma możliwości cyfrowe niezbędne do osiągnięcia sukcesu w przyszłości. i jesteśmy zaangażowani w pomaganie naszym klientom z sektora usług finansowych w skróceniu czasu osiągnięcia wartości, zmniejszeniu kosztów, zwiększeniu sprawności i przyspieszeniu innowacji w celu zapewnienia zrównoważonego wzrostu. kosztów, zwiększać sprawność działania i przyspieszać innowacje w celu osiągnięcia zrównoważonego wzrostu.

Więcej informacji można uzyskać, pisząc na adres [email protected] lub dzwoniąc pod numer +44 20 3808 8625.
Aby zarejestrować się lub nominować www.connected-banking.com